Het coronavirus heeft ervoor gezorgd dat ons dagelijks leven enorm verstoord is. Wij voeren nog steeds onze diensten voor u uit, maar met aanvullende maatregelen om de gezondheid van u en onze medewerkers te beschermen.

Wij hebben onze dienstverlening aangepast op de adviezen die zijn uitgegeven door het RIVM en de Rijksoverheid. Door deze maatregelen willen wij er voor zorgen om toch een optimale bereikbaarheid en beschikbaarheid van onze service te garanderen.

Aanvullende maatregelen
Als wij werkzaamheden bij u op locatie komen uitvoeren, dan gelden de volgende maatregelen:

  • Houd altijd 1,5 meter afstand tot onze monteurs.
  • Onze monteur zal geen handen schudden.
  • Heeft u of iemand anders in huis de symptomen zoals hoesten, koorts of bent u verkouden. Dan zijn wij genoodzaakt de afspraak te verzetten. Neem van tevoren contact op zodat dit tijdig gedaan kan worden.
  • Er mogen geen andere personen of andere partijen aanwezig zijn in de ruimte waar de werkzaamheden plaatsvinden.
  • Onze monteurs kunnen het uitvoeren van de werkzaamheden weigeren als de klant of iemand anders op locatie ziekteverschijnselen vertoont.

Het coronavirus heeft ervoor gezorgd dat ons dagelijks leven enorm verstoord is. Wij voeren nog steeds onze diensten voor u uit, maar met aanvullende maatregelen om de gezondheid van u en onze medewerkers te beschermen.

Wij hebben onze dienstverlening aangepast op de adviezen die zijn uitgegeven door het RIVM en de Rijksoverheid. Door deze maatregelen willen wij er voor zorgen om toch een optimale bereikbaarheid en beschikbaarheid van onze service te garanderen.

Wilt u ons helpen door de gestelde maatregelen te respecteren?

Wij hebben voor u ook een lijst met veelgestelde vragen opgesteld. Heeft u vragen of opmerkingen dan kunt u ons uiteraard telefonisch bereiken via 015 – 3105370 of per e-mail via info@helm-ruijgt.nl.

Wat doet Helm-Ruijgt voor u met de huidige maatregelen?
Onze diensten en activiteiten gaan nog steeds door met inachtneming van de gestelde maatregelen door de rijksoverheid en het RIVM. Wij zijn dus nog steeds bereikbaar voor afspraken voor uw cv-ketel onderhoud of onze andere diensten zoals installaties en dakwerk.

Voor mijn cv-ketel staat een onderhoudsafspraak gepland. Wordt dit nog gedaan?
Ja, al het periodieke onderhoud wordt nog steeds volgens afspraak uitgevoerd. Dit is wel onder voorbehoud van de bovenstaande maatregelen.

Mijn cv-ketel is in storing gegaan of werkt niet meer. Komen jullie hiervoor langs?
Ja, voor storingen of reparaties komen wij langs. Dit doen wij ook weer onder voorbehoud van de bovenstaande maatregelen.

Word ik nog geholpen als ik een nieuwe cv-ketel nodig heb of als mijn cv-ketel kapot is?
Ja. CV-ketels, onderdelen, accessoires en thermostaten blijven beschikbaar voor de verkoop en installatie branche. Uiteraard worden er extra maatregelen genomen om verspreiding van het coronavirus te voorkomen. Daarom zullen wij hoofdzakelijk alleen dringende of spoed aanvragen behandelen. De overige aanvragen zullen wij hoogstwaarschijnlijk uitstellen naar een latere datum.

Ik ben ziek maar mijn cv-ketel werkt niet meer. Kan een monteur langskomen?
Indien u een symptoom heeft zoals het RIVM beschrijft dan komen wij helaas niet langs. Wij willen zowel u als onze medewerkers beschermen en zijn genoodzaakt om deze werkzaamheden uit te stellen totdat u weer bent hersteld. Wij houden de herstelperiode van het RIVM aan waarbij u minimaal 24 uur klachtenvrij moet zijn. Uiteraard kunnen wij u wel telefonisch van dienst zijn.

Hoe staat het met mijn offerte aanvraag voor nieuwe werkzaamheden?
Uw offerte aanvraag loopt gewoon door en wij zullen u telefonisch of per e-mail informeren over de stand van zaken.

Andere vragen of opmerkingen?
Heeft u nog andere vragen of opmerkingen? Wij zijn tijdens kantooruren telefonisch en per e-mail bereikbaar via 015 – 3105370 of info@helm-ruijgt.nl.

Zorg goed voor uzelf en voor elkaar.

Met vriendelijke groet,

Leo van der Helm